28 augusti 2008

regn, regn, regn

Hur mycket regn finns det egentligen??
Jag ser verkligen framför mig hur blöta vi kommer att vara i helgen!
Men men...tävling är ju alltid roligt så =).

Häromdagen red jag igenom Lb:3 dressyrprogrammet och tro det eller ej så kom jag ihåg stora delar av det!! Förutom en sladdande bak, lite bocksprång och sådant så gick det riktigt bra för att vara vi. Hade dressyrcoachen Johannsa med mig för att få mig och kämpa lite extra.

Igår så red jag ut en sväng och hade Milou med mig, hon sprang som en galning och körde intervaller medan jag och Mirran skrittade. Verkade verkligen som om hon njöt över att få springa av sig lite! Kommer jag någonsin att känna så?

Nä nu ska jag fortsätta med mitt plockande i lägenheten..Avslutar med en bild på Milou.

3 kommentarer:

Anonym sa...

jag läste lite slarvigt först och höll på att sätta vattnet i halsen då jag läste. "Sedan sprang jag som en galning och körde intervaller". =P

Anonym sa...

Hallå! Vad trevligt att få se en bild på Milou och att det har uppdaterats lite :) Vi kommer till H-sand V.37 för lite plugg, så då får ni passa er för 2 galna pinnar! Tjilevippen

Mittlivblandungarhundarochhastar sa...

SÅ FIN HON ÄR =)