23 augusti 2008

Hästliv

Kom precis hem från stallet efter att ha ridit, putsat, packat och tvättat Mirran. Allt flöt på bra och hon var otroligt fin när jag red. Fick till ett par riktigt fina byten =). Bara jag gör rätt så gör hon rätt, klok häst!

Eftersom det är två klasser före mig imorgon så blir det ingen speciellt tidig morgon för min del. Det är både skönt och inte, jag tycker det hör hästtävlingar att kliva upp runt 6,7-tiden. Men man ska väl inte klaga ;).

Vissa dagar märks det extra tydligt vad ett hästliv verkligen är. Det är lördag och klockan är 22.18, här sitter jag hemma framför datorn och Anders är på förfest på väg till Logen på Sommarfest. Men det är tävlandet verkligen värt!

Nu ska jag förflytta mig till tv:n och mysa lite med Milou som är helt slut efter att också hon varit på förfest mellan 18 och 22.

Glöm inte att hålla tummar och tår för oss imorgon!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack tack :D Jo då det ska jag =)men jag har ingen aning om hur mycke t(: