09 maj 2008

Upp och ner

På bara någon sekund kan hela ens liv vändas helt upp och ner. Man vet inte längre vad man ska tycka, tro eller göra. Det hände mig...

Men jag har förhoppningsvis klättrat upp på vägen igen och tar mig sakta men säkert framåt. En dag i taget.

Korta drag vad som har hänt sen sist:

* Valborg - Fest hos Håkanssons, stundvis riktigt rolig
* Lite olika middagsbjudningar, massa god mat!
* Fixat i lägenheten, köpt massa möbler på IKEA
* Marianneträning - Hoppade låg bana, jättefin =).
* Pluggat massor till redovisningstenta under alldeles för kort tidsperiod.
* Hoppat 1,25 med Mirran i 5 1/2, jättefint språng!
* Letar hoppsadel till Mirran, MW 17 " ej Pessoa eller Hubertus
* Troligen kuggat redovisningstenta.

Sitter just nu på skolan och väntar på Monica, vi ska hämta Ida på dagis för att sedan åka hem med henne =). Ifall jag kommer hem i någorlunda tid så ska jag rida ut en sväng på Mirran i det härliga vädret! Annars får jag hoppas på att det är fint väder även imorgon.

1 kommentar:

ansj sa...

Vad är det som har hänt? =/
Jag hörde iaf att ni skulle få fint och varmt väder ni med i helgen =)