15 maj 2008

friskförklarad

Nu skulle jag nog helt och hållet kalla mig för frisk.Ifall man inte tänker på min förkylning då förstås, fast den hade jag ju innan maginfluensan också så..

Idag så tänkte jag ta itu med lite städning, mest ihopplock av saker så att det går lätt att dammsuga sedan. Ska väl även på allvar kika efter vad jag ska ha med mig till Mallorca, det svåraste är att begränsa sin packning! Men men...det brukar gå bra i slutändan =)

Ska även ut till stallet och rida Mirran, får se hur hårt pass jag orkar med min för min hals..rida ska jag göra iallafall!

Var just in och kikade på vädret i Alcudia, verkar ska bli varmt men lite regn då och då de första dagarna. Får hoppas att de har rätt angående värmen och fel angående regnet ;)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Hopp! Vankas det en utlandsresa?? Hoppas då att du även blir kvitt förkylningen. Har du någe bra tips på hur man får en liten DP att göra sina behov ute? Vårat lilla yrväder storvägrar... :/ Jo, förresten, Dicken har även han Exigor's Last Legend i släktskapet... Ha en bra städdag :)

ansj sa...

Haha, jadu.. kanske lika bra att vi inte har nån att tävla med ;D
Ska ni åka utomlands igen? =) när bär det iväg?