14 maj 2007

Upside down

Otroligt bra låt!

"Upside down
Boy,you turn me
Inside out
And round and round"

Red dressyr igår, otroligt länge sedan det var så roligt att rida dressyr. Känslan att vi kan ju verkligen! Vi kan galoppera sansat i form, vi kan växla mellan rakt spår, skänkelvikningar, öppnor, slutor och skritt utan att tappa formen. Vi kan länga och korta! Jag var helt lyrisk igår!

Det behövs verkligen de där tillfällena ibland, för att få tillbaks suget! Men jag vet ju att det där nog var ett tillfälle som jag kommer få kämpa ett bra tag tills jag får känna igen. Men nu är vi ju på väg iallafall!!

Hoppade några små språng igår också, kändes bra =) Är otroligt laddad inför helgen!!

Nu är det plugg,plugg,plugg som gäller de närmsta veckorna. Tentor i antågande och jag ligger efter som vanligt!!

Helgen var iallafall otroligt mysig!! Bästa på länge! Ligga framför en eld är en av de mysigaste sakerna som finns tycker jag.

Hoppas veckan blir lika bra =)

Inga kommentarer: