16 april 2009

det börjar arta sig

Sitter och pluggar inför tentan imorgon, men eftersom jag igår fick reda på att han glömt?! att berätta om en bok för mig så har jag inte allt för mycket kurslitteratur att gå efter. Men jag har gått igenom alla frågor som jag har tillgänliga, läst igenom föreläsningsanteckningarna samt läst i den kursbok som jag har. Så nu får jag hoppas att det räcker för att klara denna tenta.

Som paus-aktivitet ägnade jag mig åt att skriva ner en sammanfattande beskrivning av den rapport jag ska sätta igång att skriva på efter tentan. Rapporten skall skrivas på engelska och därav blev beskrivningen också på engelska. Nu är den iallafall godkänd av läraren och jag börjar bli redo att sätta igång.

Känner mig både spänd och förväntansfull inför detta arbete, har aldrig tidigare skrivit en rapport som kan betyda så otroligt mycket för min framtid!!Så ni får alla hålla era tummar och tår hårt för min skull!!

Till helgen kommer min "stora" prinsessa hem igen!

Inga kommentarer: