11 december 2008

Valpar eller ej?

Sent igårkväll kom vi hem ifrån Burträsk, det har varit otroligt trevligt!! Vi parade Milou två gånger med Elmer så nu är det bara att hålla tummar och tår för att det i början av februari föds några små söta underverk!

Träffade en av de sötaste ungarna någonsin, lilla Saga 1 år. Så otroligt söt och mysig! Henne kan man verkligen kalla hundvan! Hon badade i vattenskålen, låste in sig själv i hundburarna och delade med sig av sina leksaker till hundarna.

Resan gick otroligt bra, tog ca 4,5 timme att köra men det var lugnt eftersom jag hade tok-Linda med mig!! Skrattet ligger inte långt bort när hon är med! Tack för sällskapet =)

Nu ska jag ta itu med lite skolarbete som jag missat dessa två dagar, ska skriva marknadsföringsuppgifter på löpande band! Men tyvärr känns det som om jag inte är speciellt fokuserad, jag skulle helst fixa med hemsidan, lite photoshopande av bilder, och annat fixande inför valptider o.s.v. Men men..

Elmer!


Linda och hennes favorit Vera 9 veckor

Inga kommentarer: