21 augusti 2007

Ett steg i taget!

I helgen var det tävlingsdags igen, denna gång bar det av till Örnsköldsvik. Jag hoppade 1m, 1.10 första dagen och 1.05 , 1.15 andra dagen (debut 1.15).

Mirran hoppade otroligt bra språng och var väldigt avslappnad hela helgen. Tyvärr fick vi lite rivningar i alla klasser både pga. min ridning, Mirran samt trötthet. Men i det stora hela är jag otroligt nöjd med både min och Mirrans insats. Jag varken noppade eller attackred på ett enda hinder under hela helgen, de ni!

Det var en underbar känsla att hoppa 1.15 banan helt utan rädsla eller tveksamheter på något vis. Vi har aldrig haft så bra flyt i en bana någonsin!! =)

Idag var det då dags för tenta i Elektromagnetism och vågrörelselära, gick tyvärr inte som förväntat men har jag massor av tur kanske jag kammade hem tillräckligt med poäng ändå.



Om några timmar börjar vår resa mot lite varmare breddgrader, närmare bestämt Barcelona!! Ska bli härligt med en vecka i solen (håller tummarna för att det är riktigt varmt där nere!).

Känns dock jobbigt att åka ifrån Smulan, min lilla prinsessa. Men jag vet ju att hon har det bra så..



Inga kommentarer: