02 september 2010

Bubbel och middag på restaurang

Igår firade vi min födelsedag (lite i förskott) samt att jag har fått jobb genom att gå ut och äta på restaurang med Mamma och Lasse vilket var otroligt trevligt och gott =). Vi skålade även i lite bubbel innan vi gick ut och åt, var ju så mycket som skulle firas!

Fick en massa fina kläder som jag snart tänkte testa och se hur de ser ut på =). Paketen innehöll även 3 böcker som jag ju passar utmärkt att ta med då vi far till Kroatien den 25 september. Åh vad skönt det ska bli =).

Efter våra 4,5 månader på resande fot tyckte jag det var riktigt skönt att få äta hemma den första tiden efter vår hemkomst i juni men nu börjar man åter igen uppskatta det härliga med att få gå ut och äta!

I Filippinerna var det verkligen billigt att både äta och dricka på restaurang!

Inga kommentarer: